Gå til innhold

Drammensjenter! Klare for nytt treff??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter og takk for sist :)

Jeg tenkte jeg skulle lufte ideen om et nytt treff om ikke så alt for lenge? Det var jo så hyggelig... Har noen et godt forslag til dato er det bare å komme med den, for meg passer det stort sett alltid :)

Og hvis det er noen der ute som ikke har vært på treff før, er det bare å bli med nå! Alle nye er hjertelig velkomne...

Hilsen Elisabeth

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer stort sett hele tiden for meg,eneste planlagte ting i sept er 13-17 sept,og i oktober 5-6 oktober.

Skrevet

Hva med onsdagen til uka? Noen som kan da? Kanskje på kveldstid?

Skrevet

Jeg kommer gjerne onsdag! Jeg jobber oftest om dagen, og syns kl. 18 som sist er et greit tidspunkt... Hva med dere andre?

Skrevet

Kanskje jeg faktisk kan få det til denne gangen .... hmmm :)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke da jeg skal på svangerskapskurs på sykehuset og det er onsdag 5 sept og 26 sept og dette er fra 17.30 til 20.00, så da må nok jeg melde pass. Ellers kan jeg omtrent hver dag.

Skrevet

hei jeg kan heller ikke onsdag da jobber jeg sent

Skrevet

Onsdagen nærmer seg, så jeg bare lurte - tenker dere at de som kan komme kommer eller utsette? syns kanskje du som foreslo treff kan bestemme? :-)

Skrevet

På onsdag begynner serien "Jordmødrene" på NRK kl 19.55. De følger jordmødrene på fødeavdelingen på Drammen sykehus... Har så innmari lyst til å få med meg det. Også ser det ut til at det er noen fler som ikke kan. Skulle vi prøve en annen dag istedet? Hva med torsdagen til samme tid?

Skrevet

Er med på den:) Skal vi bare prøve torsdag 06.09 kl 1800? Hvor skal vi hen da? et annet sted enn Jonas B denne gang el?

Skrevet

Jeg vil også gjerne få med meg programmet på onsdag,torsdag går også greit. Ett sted der de har ok mat og ikke bare pizza kanskje?

Skrevet

Hva med å prøve Z? Der har de god mat ihvertfall... Men er dette litt kort varsel kanskje? Eller skal vi bare satse på at det er fler som kommer med de nærmeste dagene? Jeg er ihvertfall med :)

Skrevet

Melder meg på her jeg....

Skrevet

jeg melder meg å på for torsdag kan jeg:)

Skrevet

Jeg også:)

Skrevet

Jeg må melde meg på med forebehold pga jobben - men kan jeg så kommer jeg. Gleder meg også til nrk onsdag så bra det ikke ble treff da:-)

Skrevet

Jeg kommer på torsdag jeg også. Blir hyggelig å treffe igjen de jeg fikk snakket med sist, og gleder meg også til å bli kjent med nye : )

Skrevet

Hei alle sammen!

Moro å se at så mange har meldt seg på denne gangen også. Jeg har akkurat snakket med Z og de stenger kl 18 imorgen pga et lukket selskap :( Men jeg har bestilt et bord til oss på Pigen istedet og håper det er i orden for alle. Det er reservert fra kl 18 og står på Elisabeth. Gleder mg til å møte dere igjen!

Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...