Gå til innhold

Drammensjenter! Klare for nytt treff??

Anbefalte innlegg

Hei jenter og takk for sist :)

Jeg tenkte jeg skulle lufte ideen om et nytt treff om ikke så alt for lenge? Det var jo så hyggelig... Har noen et godt forslag til dato er det bare å komme med den, for meg passer det stort sett alltid :)

Og hvis det er noen der ute som ikke har vært på treff før, er det bare å bli med nå! Alle nye er hjertelig velkomne...

Hilsen Elisabeth

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10235540-drammensjenter-klare-for-nytt-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan dessverre ikke da jeg skal på svangerskapskurs på sykehuset og det er onsdag 5 sept og 26 sept og dette er fra 17.30 til 20.00, så da må nok jeg melde pass. Ellers kan jeg omtrent hver dag.

På onsdag begynner serien "Jordmødrene" på NRK kl 19.55. De følger jordmødrene på fødeavdelingen på Drammen sykehus... Har så innmari lyst til å få med meg det. Også ser det ut til at det er noen fler som ikke kan. Skulle vi prøve en annen dag istedet? Hva med torsdagen til samme tid?

Annonse

Hei alle sammen!

Moro å se at så mange har meldt seg på denne gangen også. Jeg har akkurat snakket med Z og de stenger kl 18 imorgen pga et lukket selskap :( Men jeg har bestilt et bord til oss på Pigen istedet og håper det er i orden for alle. Det er reservert fra kl 18 og står på Elisabeth. Gleder mg til å møte dere igjen!

Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...