Gå til innhold

Quinny Freestyle,Teutonia Spirit S3 07 m/Fashion-bag,TFK Joggster Twist???

Anbefalte innlegg

Hei.

Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge.

Quinny Freestyle 3XL Comfort, Teutonia Spirit S3 07 m/Fashion-bag eller TFK Joggster Twist ??

(Har også se på Easywalker Sky men denne har ikke håndbrems og det er viktig på vinteren!!!)

Noen som kan anbefale disse vognene?

Hva er prisen i Norge og eventuelt noen som vet prisen

på Happyland i Sverige?

Tusen takk for hjelpen :-)

Fortsetter under...

hvorfor er håndbrems viktigere på vinteren enn på sommeren??

Vi snakket med en jente på Babyhuset ved Ikea, det virket som hun hadde ganske peiling på det hun snakket om (i alle fall snakket hun på en måte som gjorde at jeg fikk tillit til henne). Spurte henne i alle fall om hva som var så fantastisk med de Quinny vognene siden nesten alle har dem nå. Da trakk hun litt på skuldrene og sa "egentlig ingenting", husker ikke hvorfor hun sa at hun ikke anbefalte dem (for meg var nemlig en trehjuling uaktuell), men mener hun sa de fikk ganske mange klager på dem.

Håndbrems er viktig når man triller i nedoverbakker - dette for å slippe å slite på skuldre og armer.

Jeg ville ikka vært foruten i bratte bakker, ikke bare gjør det enklere og mer behagelig å gå nedover, men det er sikrere om vinteren.

Hei!

Vet av erfaring at det er lett å la seg friste av en tøff vogn, men det an heller bør tenke på er at ungen må ha god plass å vokse på. Vi som får vinter baby burde heller tenke på at det skal være gooood plass til skinnposen eller voksiposen i flere måneder fremover. De vokser fortere enn man tror, tro meg =D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...