nungo Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Ser du har svart på noen innlegg, men hvordan er formen din da? Noen bedring? Flere kontroller?
mamamimmi Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hej Nungo, Håper alt er fint med deg og den lille i magen! Jeg skal til jordmor onsdag og UL torsdag, så det er noe hver uke. Jeg har det bra, men er rett sliten av og til. Det er fullt liv i magen, en veldig livelig en, så jeg håper alt skal se normalt ut på UL. Jeg fortsetter med blodprövekontroller, har ikke hört noe om de autoimmunitet/antistoffpröver som ble tatt sist. Vi får se. Nå teller jeg ned, uke etter uke og ser frem emot födselen. I morgen begynner uke 33. Ikke så langt igjen.. Ta vel hand om deg, og alt godt önsker
nungo Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Så godt å høre at ting tydeligvis har stabilisert seg og at du kjenner masse liv. Håper du får anledning til å hvile deg godt. Uke 33 - ja, da nærmer det seg uansett :-) men fint om du kunne få lov til å gå noen uker til da. Jeg er heldigvis i fin form - i uke 22 nå og kjenner daglig liv; dette er en fin tid i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå