Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Litt "flaut" flaut spørsmål... Har 3 store bare fra før hvor alle har hver sin far..., nå har jeg en ny mann som også har ett barn fra før. Nå ønsker vi oss en sammen.. Jeg er bare så redd for hva folk vil si. Jeg begynnte veldig tidlig med å få barn. Var bare 16 da jeg ble gravid. Har ikke hatt mange forhold, men de jeg har hatt har ofte resultert i barn. Vi er veldig glade i barn og ønsker oss en sammen. Er det flere som oss?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vel, er ikke helt i samme situasjon jeg da, venter barn med mann nr 2 "bare jeg"... Om barna du har fra før har forskjellige fedre er det ingen oppegående mennesker som bryr seg om, skulle jeg tro. Om du og din mann ønsker dere ett barn sammen, so go for it. Jeg er selv mor nr 3, da min mann har barn fra før med to andre kvinner.. Plager ikke noen det, at han ender opp med barn med 3 forskjellige kvinner.... :-) Ville bare gi deg noen vennlige ord jeg, dere er sikkert ikke alene...
nanna 71 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Takk for svar;) Ja, ikke for at det egentlig betyr så mye hva andre syns..., men jeg har tengt litt på det. Det er jo som regel menn som har flere barn med forskjellige damer hehe.
twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Gjør det dere føler for. Venter forøvrig barn nr to, med far nr to. Moderne familie:o)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Det har du helt rett i, hehe, er liksom litt "bedre" om det er en mann det gjelder... Men ikke tenk noe på det du, er dere og deres familie som er det viktige.... Ønsker dere sikker som oss ett kjærlighetsbarn?
nanna 71 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Ja..., Det hadde vært så kos med en liten en som var "bare" våres også. Selvom alle barna er like høyt elsket da, ikke misforstå.. Men kjærlighetsbarn ville det blitt ja. Vi er i gang med IVF forsøk, så får vi se, men har bare råd til en gang. Og går det ikke så går det ikke:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 hei,jeg venter barn nr 6 med far nr 4...så vi er nok flere i samme båt å vi er ikke dårligere av den grunn:) folk som ser negativt på d må jo bare se negativt på d sier jeg....så visst dere ønsker et barn i sammen så gå for d å følg hjertet deres:) klem fra nylig alenemamma igjen....
nanna 71 Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Hei du!! Så tøft da;) Deilig å høre at man ikke er aleine... Jeg føler meg jo ikke som noen dårligere mor eller menneske, men føler mange andre dømmer... og det er sårt. Du må ha lykke til og stå på Klem
nanna 71 Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Heisann:) Bra å høre jeg ikke er aleine om sånnt da;) Lykke til masse. Klem
Cath2102 Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Hei! Jeg venter barn nr 2 med mann nr 2. Det er jo en ganske normal situasjon i dag. Har likevel fått endel neg. respons fordi jeg "bare er 27 år". Hadde folk respektert det mer hvis jeg var f.eks noen og 30? Har kommet til konklusjonen at de som slenger dritt om andre pga av slike ting, egentlig er misunnelige fordi vi faktisk tør å gjøre det vi vil!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Hei! Jeg venter barn nr 4 med mann nr 3.....jeg syns faktisk det kan være litt flaut, kan ikke for det....Men var hos NAV her en dag og måtte oppgi "fedre" liksom, det var ikke såå gøy. MEN, så tenker jeg....at jeg ikke har noen venner, på min alder som ikke minst har hatt tre partnere....forskjellen er bare at på meg syns det=) Det samme gjelder forøvrig det å bli alene med barn, de fleste jeg kjenner skulle hatt flere barn enn de har, men valgte en annen løsning. Men som sagt, forstår veldig godt at du reflekterer over dette. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 jeg venter barn med mann nr 2.jeg var først litt redd for hva folk skulle si.men jeg er faktisk stolt.
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk positiv test i dag og venter barn nr 3 med mann nr 3....gruer til reaksjonene fra folk...men for min del er ikke abort noe alternativ.. Hilsen alenemor til snart 3..
nanna 71 Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Hei du;) Så tøff du er da. Skjønner at du ggruer til reaksjoner, men prøv å ikke bry deg... (og det sier jeg!!! hehe) Det er vi som skal leve med barnea og ikke alle de som syns og mener ting;) Kos deg du med magen din, og vær stolt!! Klem
nanna 71 Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Hehe, kan jo å tenke på det sånn at vi får jo mere i bidrag enn de som har bare en far;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå