Gå til innhold

tidlig ultralyd?


gutt i mai.

Anbefalte innlegg

jeg er nå gravid med 2 mann,har en gutt på 2 år.før jeg fikk førstemann mistet jeg i uke 13.det jeg lurer på er om det går og få en tidliere ultralyd den her gangen?går jo rundt og er litt bekymret for om hjertet slår.skal til legen på mandag,så tenkte jeg skulle høre da.noen andre som har hatt en tidliere ultalyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan bestille privat UL. Legen kan henvise om det er fare for abort, f.eks ved blødninger. Mulig du kan bli henvist pga tidligere SA også? Det er vel opp til legen din å avgjøre. Alle kan i alle fall bestille time privat.

 

Hjerteslagene kan sees fra ca 28 dager etter befruktning (når du er ca 6 uker på vei) så man bør ha kommet så langt i svangerskapet før en UL om de skal kunne e om det er liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar.jer er 7+3 i dag,så da regner jeg med at de kan se hjerte slå,får høre med legen på mandag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegg var på Aleris på for tidli ultralyd i går. Er 10+6 i dag. Det var utroli gøy. Kostet 875kr, men det var det vel verd:) Min fastelege henviste meg til for tidli UL men fikk ikke før 18 sept å jeg var hos legen 17 aug, så da måtte jeg bare bestille privat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville forsøkt meg med legen først. Jeg snakka med legen på telefonen igår pga BIIITTTELITT blod i utfloden på mandag + ryggsmerter denne uka, og fikk rekvisisjon for tidlig UL pga jeg går og engster meg for SA/MA. (Hadde SA i nov i fjor). Dette fikk jeg uten problem:) Så lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som var på Aleris. Tok dem innvendig UL?. Jeg skal dit om en uke og er da 12+3. Håper jeg kan ta utvendig og at de ser nok da. Huff, liker ikke innvendig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...