Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 En blogg om hverdagen til min sønn som er under utredning. Det er faktisk veldig godt å få ut slike ting hver dag også blir det lett for meg å gå tilbake igjen til hvordan gutten var i de forskjellige periodene. Har dere lyst å ta en titt. www.adhdbarnetmitt.com
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har skrevet noen ord til deg i bloggen din. Tusen takk for at jeg fikk lese,det er godt å se at det er flere som har det som oss.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk. Det er virkelig godt å se at andre sliter også. Ikke det å bare ha et eller flere barn med en diagnose, men kampene som en må igjennom, for å ikke snakke om alt som skjer inni oss som er foreldre=( Tøft,tungt,frustrerende.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg fortsetter å øse utav meg. Har en drittdag idag..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Bare å øse ut, det gjør jeg også. Godt faktisk å få litt ut.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 dette var som å lese om min 8 år gamle sønn... eneste forskjellen er at mitt barn har ett sinnsykt tempramang som ofte kommer frem og de litt eldre guttene i gaten syntes dette er gøy... han slår fra seg godt... men har aldri gjort det hjemme... hver gang han er her hjemme etter skolen og ikke går til noen er jeg rolig... men får dårlig samvittighet for at jeg er lettet over at han er hjemme.. vil jo at han skal være ute å leke og ha det gøy som alle andre... men vet jo hva det ender med... vi får svar på utredning nå i slutten av denne mnd...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Ønsker deg lykke til, uansett så er ingenting værre enn å se sitt barn bli støtt bort eller selv støter bort andre. Selv skal jeg ringe lege i morgen for nå står turen for bup snart. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Du kan gjerne legge igjen kommentar eller lette hjertet i bloggen også. Bare hyggelig å dele tanker med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå