håper på fulltreff Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Synes navnene nå enten er super poppis eller så sære at jeg aldri har hørt om de før... Så til min store overraskelse at jeg nesten bare har poppis navn på listen min, så er det noen som kan bidra med fine navn som verken er så tøffe som Gerda eller så søte som Charlotte? Listen så langt er: Oda Maja Heidi Navn jeg liker som er "opptatt": Ingerid Stine Ida kan noen hjelpe meg??? Vær så snill!
Vipsenmamma Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg likte forslagene dine og kan føye til: Lise Siri Ingvild Ellen Linn Pernille Merete Anne Erin Live Mari Synne Hanne Kristina Guro noen du likte?
håper på fulltreff Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk! Likte godt Ingvild, Hanne og Siri. Men, Siri er selvfølgelig allerede brukt. Det er dilemma med så stor familie.. bare kom med flere forslag om dere kommer på noe.
Neijasså... Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Helle Vega Ingunn Pia Helena Anna Lotta Ina Talette Noen du likte?
håper på fulltreff Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Flere fine. Liker Helena og Helle.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hva med Hilde? Det er jo veldig fint navn da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå