Gå til innhold

Få symptom


Baby nr 1 11.4-08

Anbefalte innlegg

Hei..berre lure på ein ting...har dåke mange symptom? Eg er 9+1 på vei, men føle eg har så lite symptom. Det einaste er at eg er veldig trøtt og har ømme bryst og litt luft i magen... Kjenne litt stikningar av og til, men ik så ofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi er nok flere som ikke har mange og sterke symptomer, og det er helt vanlig. Jeg kjenner bare på trettheten, ellers ikke mange symtomer. Vi får være glade for at vi slipper kvalme og andre plager, og bare nyte graviditeten. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du langt på vei så gla'?

har heller ingen symptomer..blandingsfølelse der. Greit å kjenne at det er noe liv. Er 12uker på vei nå. har de siste dagen kjent en lett stikking i livmora, normalt? Bare sånn en gang i blant.

 

er det noen som vet om man fortsatt vil teste positivt på en graviditetstest etter SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter en SA vil man teste positivt. Tror de sa i opp til ti uker etterpå til meg. Men jeg testet negativt etter 8 uker.

 

De sjekker med blodprøve serie. Dvs man tar en og de ser resultatet av den hvis det er over det som er grensen for at man er gravid blir det tatt en til noen dager senere. Dette er for å se om hormon mengden har avtatt eller holdt seg konstant.

 

Du vil merke at du har en SA. Min kjentes ut hvordan jeg forestiller meg at det føles å fp en kniv stukket inn i magen. Utrolig vondt så jeg måtte krøke meg sammen. Men så gikk det over etter 5 minutter og alt var som normalt igjen. Så startet blødningen. Når du er 12 uker på vei tror jeg at man sjal blø mer enn en vanlig mens. jeg var i min 5 uke da jeg fikk SA sist jeg var gravid så nå går jeg og krysser fingrene og prøver og slappe mest mulig av og ikke stresse på jobb. I håp om at det skal gå bedre denne gangen.

 

Oj ble litt langt :) men jeg håper du fikk et svar du er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en stund etter enn SA vil du teste positivt, pga HCG har ikke synket enda. husk at når man skal over til 2.trimester får man bare færre symptomer. jeg er like langt som deg,og har også kjent masse mer stikkinger i magen nå, enn jeg noen gang har gjort. dette er helt normalt, da livmoren vokser som bare det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...