Gå til innhold

Ikke noe koselig å være her inne lenger....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste nettopp om ei som var blitt gravid her....hun var så glad og fornøyd og "ropte" hurra"...

Da er det vanlig at vi går inn å gratulerer, ikke sant??

Men selvfølgelig har denne "ekle" anonym vært der å skrevet tørt "ok"...

 

Dette er ikke første gangen personen kommer med dumme kommentarer, har sett det flere plasser....og jeg mistenker at det er samme person som skriver dette....

 

Antar det er en sosialklient som har veldig lite å gjøre om dagene, og som har snyltet til seg en data fra oss skattebetalere....

 

Blir så lei slike folk.....

 

Så derfor er jeg mindre og mindre her inne....

 

Gidder faktisk ikke bruke mitt eget nick lenger heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig ...ikke noe morro ... :( skjønner ikke vitsen ... kansje denne personen ikke kan få barn selv å er sjalu da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er samme person som jeg meldte til webmaster her inne, men hun fikk en advarsel og alle hennes innlegg ble fjernet. Om hun gjorde dette igjen ville hun bli utestengt.

Vi vil ikke ha ufyselige innlegg her inne. Vi prøver alle og være hyggelige her. Så bli her inne og overse slike innlegg og meld fra til webmaster om det er noe dere reagerer på så blir dette tatt anota.

 

Det jeg meldte var jo helt synnsykt så det måtte jeg jo bare melde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også veldig på svaret hun fikk hun som var i uke 7 og hadde begynt å få energien tilbake..

svaret lød noe som en venninne av meg fikk mer energi tilbake og det var symptom på en MA...sorry.

Er det mulig å skrive det sånn, vier jo her for å støtte hverandre,eller???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hopper inn fra 2-trimester. Må også ærlig innrømme at jeg er nesten ikke her lengre etter alle slike "teite" kommentarer anonym har. En blir jo kjempe lei seg av å være her inne. er et nettsted der folk kan prate om ja så og si alt mulig, ikke rakke ned på hverandre. Lurer egentlig på hva denne anonym tenker med(vet ikke om det er en eller flere) men da mener jeg at de kan finne seg en annen plass å være. ! Jeg blir aå utrolig sinna og skuffa over at mennesker kan være sååå respektløse.

Vi får bare støtte hverandre vi som kan. Så får anonym seile sin egen sjø! men som sagt, her inne er jeg veldig lite. Der fikk jeg ut frustrasjonen=) lykke til videre alle dere damer her inne som prøver eller som er gravide:) Nyt livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet inn hit, og er egentlig ganske sjokkert over noen av kommentarene her. Håper den personen som lager så mye kvalme forsvinner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig... hadde faktisk lyst å skrive et innlegg selv ang dette.. det er bra andre også har merket det.. Blir lei seg å sinna på en gang når du får den sleng i ansiktet gang på gang... er ikke rettferdig.. her inne skal vi ha det fritt til å skrive innlegg uten at noen skal tråkke ned på deg!!!!!! Alle har spørsmål på ulike punkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI:

 

Ingen tvinger deg til å være her inne, og dette er et forum hvor det er lov å være anonym og man kan spørre OG svare som man vil. Hvis alle spørsmål er lov så må vel det samme gjelde for svarene også??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er viktig og støtte hverandre, og muntre hverandre opp. Men jeg reagerer på at veldig mange sår falske forhåpninger, alle er ikke like, og alle vil kanskje ikke bare dilles med, men ønsker et erlig svar.

Jeg liker og få troverdige svar tilbake, hvis jeg ikke får det kan folk like godt la være og svare. Men skal selfølgelig være saklig og begrunnet. Ikke skitt kasting, og gjerne en positiv tone.

 

Ønsker derfor alle lykke til med voksende mage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til enkelte anonyme ja, så klart man kan spørre og svare som man vil, men trakassering er faktisk ikke lov å kan bli anmeldt....... Så har man ikke noe vettu svar å komme med, hold heller kjeft!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...