Gå til innhold

Noen med termin rundt 5 januar som bor i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig å bli kjent...Skal selv føde på ullevål og hadde vært koselig med noen trillevenner...legg meg gjerne til msn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halloen,

jeg har termin rundt 10 januar. Vi bor i oslo:) skal f'oede paa riksen jeg:)

Har ogsaa en liten gutt i magen:)

syns ogsaa det hadde vaert kjempe koselig aa bli kjent med andre rundt samme termin:) er foerst ute i vennegjengen saa ikke saa mange aa dele erfaringer med her nei:)

Skrevet

Hei. Jeg har temin 6 januar og skal føde på ullevåll. Jeg får en liten jente. Vi bor på Nordstrand.

Skrevet

Hei! Jeg har termin 12. januar og skal føde på Riksen. Jeg bor i Oslo. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon. Hvordan legger man noen til msn når man ikke vet msn adresse?

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke termin før i slutten av januar (23.januar), men ingen av vennene mine er gravide eller har planer om å bli det, så jeg kunne veldig gjerne tenke meg en trillevenn.

Vi venter også en gutt! :D

Kan jeg legge deg til som msn-kontakt? :)

Skrevet

hei igjen,

ja hadde vaert kjempekoselig med trillevenner:) er ikke paa msn, saa daarlig med slike ting, men kunne vi ikke arrangert aa moetes en gang innen saa lenge?? hadde vaert moro aa sett andre mager rundt samme dato:)

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 9. januar og skal føde på Ullevål og bor også på Norrdstrand.

Skrevet

Jeg har termin den 24 januar. Hadde vært fint med noen trillevenner da ingen av mine venninner er gravide. Jeg bor i Oslo og skal føde på Bærum sykehus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...