Gå til innhold

Gruer meg til fødsel nr. 3

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er forskjellige erfaringer ang like el ulike fødsler. Ofte virker det som fødslene blir litt lettere, når man har født før, men ikke alltid. Snakk gjerne med jordmor om hvordan du føler det.

Venter selv nr tre, og innbiller meg at det skal gå fort og greit. Andreman kom ganske fort. Vondt var det, men det gikk så fort over at jeg var mye mer opplagt etterpå enn med førstemann. Men så er det noen som sier at tredjemann er en luring. Så det er ikke godt å vite, men generelt sies det vel at den første fødselen ofte er den lengste.

Hei:)

Vi prøver på nr 3 nå.

Har egentlig hatt 2 enkle fødsler,klart det var jo ikke godt,men alt gikk normalt og fint:)

Andremann kom mye raskere til verden enn førstemann,men han var litt mindre også.

Tror tredjemann kommer ganske kjapt og greit ut jeg:)

Jeg tenker ikke så mye på fødsel,men på baby'n som blir lagt i mine armer;)

Hallo... jeg hadde det sånn som du beskriver.. gruet meg veldig til nr 3... De to første fødslene gikk veldig bra så tenkte at det gikk vel ikke an å få tre enkle fødsler??

Fikk en gutt for 8 uker siden og det var en drømmefødsel.... enda lettere enn de to første... Prøv å ikke bruke tiden som er igjen på å grue deg.... det går nok helt sikkert veldig bra..

Ønsker deg masse lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...