Gå til innhold

Er det andre som holder på å fryse ihjel?


Tre jenter søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA. jeg går konstant rundt og fryser,og på kvelden er det helt frykteli.sier til samboeren min at vi må skru på varmen,men han ler bare av meg og sier det er varmt her...nå må jeg snart fine frem vinter dyna=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også, og så plutselig koker jeg.... hehe... Komisk- Om kveldene fryyyser jeg under dynå, så våkner jeg på natta av at jeg svetter som en gris. Til og med søkkvåt på handleddene... Her er det noe på gang ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. jeg fryser og fryser og har på meg ullgenser og ullsokker. he he he.

Nesten så man lurer på om dette er naturlig. Har svette ringer under armene etter 10 minutter men fryser som en gal fordet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å fryse ihjel jeg og.

 

Våknet i natt og måtte til med en dyne oppå min egen og pledd oppå der. Sover med sokker og fryser fordet. Fryktelig kald spesielt på kvelden.Men det er da jeg kjenner at det skjer mest og at jeg er mest sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se det ikke bare er meg! Jeg er normalt alltid kald og frysen, tåler varme MYE bedre enn kulde og er ikke engang klam i hendene eller svett på kroppen på de varmeste sommerdager. Men nå er jeg kjempevarm i hendene, har de siste dagene føltes som jeg har feber for jeg er så varm, og så fryser jeg like gæli igjen, særlig på kveldene som Tone sier; når jeg er mest sliten og har mest stikkinger i magen.

Spent på hvordan vinteren blir, har hørt at man blir varmere og det hadde jeg sett fram til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg fryser også hele tiden. Det er pledd og tøfler som gjelder om dagen!

Rart, for med førstemann var jeg konstant varm - altfor varm. Er det ikke mulig med en mellomting????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var høsten jeg......Visste ikke at det kunne være ett symptom, så jeg har tatt meg en soltime når det har vært som verst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å fryse ihjel jeg og, forrige svangerskap var jeg kokvarm, men nå er det tydeligvis motsatt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA... fryser skikkelig. Spesielt på beina. Kjennes ut som det er iskaldt inne hos oss, men 23 grader skulle være greit =O) Langt på vei? Jeg har termin 30. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+1 i dag. I dag bytta jeg til vinterkassetten på ventilasjons systemet hjemme. Og satte på varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 + 6.

Fryser som bare rakkern, og hvis det er kaldt og trekk, får jeg så j#¤%&la vondt i brystvortene at det kjennes ut som om de er brennemerket med sigarettglør! MAAAANGE ganger verre enn jeg bruker å ha når jeg har PMS.

Har funnet en løsning som lindrer litt: klipte i stykker en gammel ull-undertrøye, og la noen lapper mellom brystvorte og BH. Ulla gjør godt og varmer og beskytter mot kulde. Men jeg fryser jo på resten av kroppen da. ;)

 

Men skal ikke klage! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også i pledd på sofaen på kveldene. Jeg tror nok mye av årsaken til at jeg fryser så mye, er at jeg har vært mye syk( kvalm), og har ikke hatt noe høyt aktivitetsnivå. Har ikke fått i meg så mye mat, så det har nok litt med det å gjøre. Håper bare at det snart blir annerledes. Jeg er snart 12 uker på vei nå. ( håpe håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff fryser som pokker jeg igså,ikke så gale på dagtid,men om kvelden er d helt forferdelig..mannen min bare ler når han kommer hjem fra jobb,og mener jeg bør komme mer i aktivitet..men d er bare slik jeg er nå prøver jeg å forklare,men han er ikke sikker på om han skal tro meg..for i forrige svangerskap så var jeg varm hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA!!!!!! Jeg fryser også noe innmnari........ Første gang så var jeg også helt omvendt. Svetta hele tiden. Nå fryser jeg konstant. Fyrer i ovnen å ligger under pledd på sofan. Å samboer'n min svetter ihjel nesten, pga fyringa mi:))

 

Men jeg håper frysinga snart går over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...