Gå til innhold

hjeeeeelp

Anbefalte innlegg

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP, SPENNINGA TAR IKKE SLUTT. I dag var tempen enda høyere og tappen var lukket. Den er trifasisk, å det har den kun vert den gangen jeg ble gravid med jenta mi. Jeg vet den kan være trifasisk når man ikke er gravid også, men jeg har aldri opplevd det uten at jeg er gravid.

Uff, det blir noe laaaaaaaaaaaange dager å vente nå, dersom ikke tanta dukker opp snart da

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10233771-hjeeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HJEEEEEEEEEEEEEEELP, EN GANG TIL. nÅ SKAL JEG SKRIVE ALLE SYMPTOMENE JEG HAR, PÅ SLUTTEN KOMMER DET OVERRASKENDE.

- dpo 6 kjennte jeg stikkninger i livmoren, tenkte da at det kanskje var egget som festet seg, dette bekreftet temperaturen(dersom jeg er gravid) på dag 7 da den datt ned men for opp dagen etter.

-De siste dagene har temperaturen berre steget og steget, den har nå blitt trifasisk

-Jeg har nå sopp fant jeg ut av, dette har jeg hatt alle gangene jeg har vert gravid, aldri ellers

-jeg følte meg litt uggen i dag tidlig

-jeg har hatt mye luft i magen de siste dagene

OG SÅ TIL DET SISTE. Da jeg var hos akupunktur dama mi i dag sa jeg at hun ikke måtte prøve å fremkalle mensen, fortalte om alt dette. Da sa hun at hun skulle heller hjelpe meg å holde på fosteret dersom det er noe der. Da hun kjennte på pulsen min(det gjør hun alltid), kjennte hun noe annet. denne gangen hadde jeg en puls som ble kaldt rolling eller runing, husker ikke helt. Denne pulsen kunne komme under gravidtet

Nå sitter jeg her sjokk skadet. Klarer ikke å tenke på noe annet. Har kjøpt meg grav.test som kan tas 4 dager før IM, så den skal jeg ta i morgen tidlig. Jeg vet den kan vise feil, men jeg må berre prøve.

Nå må dere heie på meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10233771-hjeeeeelp/#findComment-10238415
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...