Gå til innhold

(Nett)butikker med godt utvalg av ulltøy til baby?

Gjest

Anbefalte innlegg

Heihei! Har tenkt å begynne å handle inn litt tøy til gutten vår som kommer om ca 2 mnd. Vil ha mesteparten i ull til ham. Har dere tips til hvem som selger ull til baby uten at det blir altfor dyrt? Handlet litt på Nøstebarn i går, men det manglet endel i str av det jeg ville ha. Nettbutikker er bra, ellers bor jeg i Oslo, så vet noen om noen butikker med godt utvalg; gi lyd!

Fortsetter under...

Hei! Nøstebarn har også nettbuttikk hvis de manglet størrelser: www.nostebarn.no Ellers:

www.bansull.no (av og til tilbud, så følg godt med!)

www.barnashage.no

Barnevognhuset Rudo i Ullevålsveien (ikke så langt fra BabyShop) har også noe ull-undertøy til baby som ikke er så altfor dyrt. De har forøvrig også hjemmeside: www.rudo.no

Takk for tips. Det var på nettbutikken til Nøstebarn jeg handlet. Får følge med å se om det dukker opp flere str etter hvert. Har jo fortsatt LITT god tid. Når jeg sier 8-9 uker til termin virker det rett rundt hjørnet. 2 mnd er liksom litt lenger unna...

Skal til Skøyen i dag og tenkte å stikke innom Trollungene i Karenslyst allé for å se hva de har.

Yasumi: ligger det en BabyShop i nærheten av Rudo i Ullevålsveien? Hvor?

Hei,

www.kidsfashion.no har prinseull og prinsesseull fra Janus, samt "vanlig" Janus-ulltøy.

Ellers er det www.krokofanten.no, de har bare egenprodusert ulltøy og ulltilbehør. Litt dyrt men bra.

Jeg har handlet en del Janus og er fornøyd med det. Det er ikke så dyrt, heller.

Annonse

• 2 uker senere...

og angående Tom&Trine som anonym over her nevner: t.o.m. 12.sep så har de 25% på alle Tom&Trine produkter på Sparkjøp (ihvertfall i Stavanger). Jeg kjøpte i dag, 3 bodyer i str. 60cm (minste), 3 bodyer i str.70 (de har med rund hals og en type med litt hals) + en hjelmlue og vanlig lue, og ammeinnlegg. Alt i ull. De har dessverre ikke noen bukser til de små. De hadde kun longser fra 2 år og strømpebuksene (som kun er 70% ull) var fra 70cm. Det begynte nå å bli litt lite i hyllene, men de mente at det skulle komme inn mere før 12.sep.

På OBS har de noen fine dresser som kan brukes til både dag el. natt. Var i både rosa,blå og naturhvit. Husker ikke merket, men tror det var Janus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...