Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 dette høres nok helt utrolig ut derfor skal jeg være anonym nå... jeg har ett lite barn på noen uker og er jo alenemor.. etter fødselen sa jeg at jeg aldri mere vil ha barn, en er nok og det var kjipt å være alene hele svangerskapet og vondt å føde også.. men nå.. jeg har lyst på en til.. har lyst å kjenne den lille sparke i magen, oppleve gleden når man får barnet opp på brystet osv.. men har lyst til å oppleve det med en mann i mitt liv såklart.. men det har jeg jo ikke må jo være syk som tenker noe sånn få uker etter fødsel og når jeg er alenemamma... men kunne virkelig tenke meg en liten jente.. men man kan jo ikke velge kjønn, kan fort bli en gutt til.. og jeg er jo alene så jeg har ingen å lage med og ikke vil jeg være alene med to barn.. er jeg rar??? tror jeg er blitt gal som i det heletatt tenker at jeg har lyst på en til:(
Anele&Solstråla Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 La meg svare om et par tre mnd. a:) men tror ikke du er rar...venninna mi er og alene med en på snart 5mnd og hun har sagt ved et par anledninger at hun kunne tenke seg en til:) Men jeg har jo ingen erfaring på det området...må jo først få ut jenta mi, så får vi se:)
Kosel Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Å neida, du er ikke gal i det hele tatt! Akkurat seks uker etter fødsel i dag og jeg GLEDER meg til neste gang. - Endel frem i tid riktig nok. tenkte jeg skulle ha en mann å dele gleder og sorger med:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Du er helt normal... man savner magen når den blir borte.. det er jo så spesielt å gå gravid..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 savner faktisk mest selve den sinnsykt store gleden og overveldende kjærligheten jeg følte da jeg fødte, de første ukene med den lille krabaten da vi brukte tiden på å " utforske " hverandre både jeg og gutten min, bli kjent med hverandre.. nå begynner han allerede å bli stor på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå