Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Junior er straks 10 mnd, og ammes morgen og kveld.. I kveld ville han ikke ha, så jeg pumpa meg istedet.. Fikk da ut ca 60 ml tilsammen på begge puppene.. Vet han får ut mer, men det er vel ikke sååå mye mer..? Er det nok for han? Bør han få mme i tillegg? Han spiser 1 skive brød til frokost, grøt av 170 ml vann til lunsj, 1/2-1 glass middag + 1 beger fruktmos til middag, grøt av 250 ml vann til kvelden... Vann til alle måltider..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2007 Ingen? I kveld måtte jeg gi det jeg pumpa igår, siden han bare biter og ikke vil suge..
Expat Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Med grøt med vann mener du sånn ferdiggrøt som skal blandes med vann? Da får han nok.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Stemmer det =) Hvis han fortsetter med å bite hver kveld, må jeg gi tillegg da? Han spiser bra uten å bite på morran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå