Gå til innhold

Hvor tidlig har dere tatt grav.test ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 3 , snart 4 ...

Må vel vente til 10 dagen vel?

Føler liksom på meg at det er negativt,

hatt MYE smerter siden uttak ( eller så er det crinonen),

eller så trodde de at jeg kanksje hadde hatt en eggpose som ikke var blitt stukket hull på , så den vokser helt til den sprekker...Ufarlig , men vondt.

Ser ut som jeg er flere mnd gravid ;p

Alt ble så dumt , ikke har jeg noen på frys heller,

og de satt inn 2 egg ( det kan vel ikke love godt ?).

Blir så faens lei !!

Fortsetter under...

Skrevet

- Poenget med sutringa var at med alt som har skjedd ,

har jeg liksom ikke fått "kjent etter" om det er noe nytt..

Har en del murringer i dag men...

Skrevet

Hei eggkoker`n.

Jeg har lit til det utsagnet som lyder slik jeg...

"Tro kan flytte fjell".

Det er alt for tidlig med negative tanker,og forøvrig

med tester også.Sender deg en god klem,og håper

du har koselige ting å fylle rugetiden med....

Og ja-jeg vet selv det er vanskelig...

Men prøv!

Klem fra

Skrevet

Ja , sant det..

Men når tar dere hjemmetester sånn ca ?

Rugedag 10 ?

Skrevet

Sykehusene sier test på dag 14. Bare dumt å teste før da det gir usikre svar.Testa selv på dag 14. Slo ut pos. med en gang.

Må være tolmodig i dette gamet her.

Lykke til

Skrevet

Skal jo teste på riksen på dag 12 da,

og ha som satte inn sa jeg kunne teste hjemme før det ,men jeg husker ikke når jeg liksom kunne det...

Samma det , egentlig ...

Får drøye det i 6-7 dager vel , for da er det i hvertfall 10-11 dager...

Annonse

Skrevet

hei eggkokeren følte som deg att dette gikk ikke ,så bare tok ein test på rd 8 å den var positiv .sette også inn 2 .selv om man føler det ikke går så betyr ikke det noe .lykke til :-)

Skrevet

Å så fint da , lys i mørket :)

- Kanskje jeg tester på dag 8 jeg også...

Skrevet

Etter som du skal teste på Riksen på dag 12 synes jeg godt du kan ta en hjemmetest på morgene samme dag, men rugedag 8 høres alt for tidlig ut for jeg. Men hvis du klarer å forberede deg på neg. test, og ikke går i kjeller'n av den grunn, er det jo bare å teste i vei:-)

Skrevet

Ja , det var det da ;p

Jeg får se...opprinnelig hadde jeg ikke tenkt å teste selv,

så ble det til rd 10 ,

og nå sist 8...men bytter mening hele tiden , så det er mulig jeg venter til rd 12.

Det som er litt dumt er at jeg bor 2 timers kjøring unna riksen ( pluss rushtrafikk),

så jeg hadde tenkt å kun kjøre dit om jeg hadde tatt en positiv test innen det.

Så er jeg alene med datteren min på 9 ,og hunden vår ,

for mannen min reiste selvfølgelig bort på kurs samme dag som innsetting, og blir borte i 2 uker...og så og si hele slekten min er på ferie...

Tenkte å ta her hjemme om den er negativ ( men da får jeg ikke resultatet før etter 3 dager).

Skrevet

Jeg tok testen 11 dager etter innsetting (tin).

Skrevet

Jeg har ikke alltid klart å være like tålmodig. Første gang var det rugedag 8, andre gang rugedag 10, tredje gang ble det dag 11. Fjerde gang var i påska, og jeg hadde ikke test hjemme. Og da ble det test på dag 14, og den var jammen positiv. Men fytti for noen heftige dager, gå å vente på mens og vite at en ikke har noen test hjemme! Det gjør jeg ikke frivillig igjen.

Men jeg tror ikke det er noe poeng i å teste før dag 12. For en får ofte falsk negativ før den tid. Er en test positiv, så er den positiv enten det er dag 8 eller 12. Men det er en stor skuffelse å få en negativ test selv om en vet at den ikke trenger å være til å stole på.

lykke til!

Skrevet

Klag ivei. Hehe. Ingen her som ikke forstår deg. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet slik som oss andre.

Det kan gå opp til 7 dager før egget i det hele tatt fester seg. Tar litt tid å finne den beste tomta om du skjønner :)

Er igang med søskenforsøk og skal teste neste onsdag (hvis jeg klarer å vente) Fikk tvillinger i 2004 men mistet desverre den ene.

Da testet jeg dag 7 med RSFU= positiv og dag 10 med CB=positiv. Blodprøve dag 12 viste HCG=624. Fikk to nydelige gutter. Så tidlig positiv test kom nok av at det var to og dobbelt så mye HCG.

Hadde fryseforsøk ifjor. Test dag 13=svakt positiv. Test dag 14=negativ. Forsøket endte med kjemisk.

Vanskelig å vite med disse testene og fortidlig testing kan gi deg falske forhåpninger. Den eneste testen som er beregnet å bruke før forventet mens er ihvertfall RSFU

Håper dette var til hjelp og lykke til videre.

Annonse

Skrevet

Oki ...

Sånn RFSU test fåren vel kjøpt på apoteket , regner jeg med...

Tenkte å kjøpe 2-3 og teste når jeg ikke klarer å vente lenger...he he..

Skrevet

lita78 :)

Det er en graviditetstest fra merket RFSU som Konstanse76 skrev om.

Skrevet

Jeg testa på dag 13, da var den negativ, men jeg var likevel gravid. Antakelig var det for tidlig:) Jeg trodde jo alt var gått i vasken så jeg venta på mensen i to uker etter dette men det kom ikke.....

Skrevet

vil bare minne om at eggløsningssprøyta kan slå ut som positiv graviditetstest 10 dager etter at den er satt! Jeg fikk beskjed om dette. Vent til dag 11 i hvert fall.

Skrevet

Ja vel , men jeg tok e.l sprøyta 2 dager før uttak ,

så det er allerede 9 dager siden i dag ,

jeg har tidligst planer om å ta på mandag ,som blir rugedag 8.

Vet det er for tidlig , men klarer nok ikke å vente lenger enn det :P

- Ikke for det , testene må komme i posten først, bestilte i dag...

Fikk ikke tak i RSFU tester her hjemme ,

og hørte de viste tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...