Gå til innhold

Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei Tromsøjente:)

Mange fra Tromsø her som skal føde i februar?

Videoannonse
Annonse
Gjest junemor85
Skrevet

heia.

jeg er student i tromsø og skal føde i slutten av feb. virker ikke som om det er mange fra tromsø her. dette er første gang for meg og jeg skulle gjerne hatt noen andre i min situasjon og delt det med-

legg meg til msn!

[email protected]

Skrevet

Hei! Tromsøjente her og. Termin 26. februar, og første gang. :-)

80-modell

Skrevet

Artig at det e flere her ja!:) men e ikkje så mange nei! Æ har termin 22 februar.. Så da e vi ganske likt alle tre da:) Sees vel på UNN da!;) vet dåkker om det e noen BIM-treff i Tromsø? Hadde vært koslig etterhvert! Min første også...og ingen venninne i samme situasjon akkurat no heller..

Skrevet

Nei, vet ikke om det er noen BIM treff. hjelper godt på å ha noen å snakke med i samme situasjon. Er så kjempeheldig å ha en venninne med samme termin. :-) Har du kanskje noen venninner som nylig har fått barn? De kan nok og være greie å snakke med.

Skrevet

hei,

jeg er ikke norsk men flyttet til Tromsø for 2 år siden og venter på mitt første barn. det virker at jeg er mye eldre enn dere (34 år gammel).

Skrevet

Hei. Har termin 22. februar .

Venter nr. 2 og satt veldig stor pris på bim. treffene sist. Kan vi ikke bare avtale å starte opp?

Skrevet

Hei!

Bor i Tromsø, men er fra et sted noen mil unna. Har foreløpig termin 20. februar. Min første også!

Skrevet

Bor et par mil utenfor Tromsø og har termin 11. februar. Venter mitt

barn nr 2..

Skrevet

hej..:)

e fra finnsnes eg, men skal føde i tromsø..

har termin 9.februar..:)

Skrevet

Åååhhh... Så fint å endelig finne noen som skal føde i februar i Tromsø.

Så langt er termin 11 feb, men skal på UL i morgen så får se hva de sier da.

Ellers er jeg 22år og studere i Tromsø. Og ikke minst ønske æ å møte og prate med andre gravide fra/rundt byen.

Har ingen venninner i samme situasjon.:(

Skrevet

Hei,e fra Tromsø,men bor i Oslo..Har termin 27.februar,men pga.at æ må ta et planlagt keisersnitt kommer nok babyen et par uke tidligere..

Har ikke bestemt mæ helt om æ skal føde i Tromsø eller her sør da.. :/ hmm..

• 2 uker senere...
Skrevet

Er også fra tromsø. Ei gravid venninne sier det er bim-treff på peppes hver torsdag. Tenkte æ skulle dra dit neste uke. :-)

Skrevet

hei. ble termin din flyttet?

har fådd min flyttet til 11.feb:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Ikke Tromsø jente, men fra nord troms!

Har termin 25. februar :)

Vil føde i Tromsø i værtfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...