Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vart litt bekymra i dag då eg hadde litt vondt i magen ei stund. Det kunne kanskje kjennest litt ut som luftsmerter, men eg vart så usikker likevel. Eg har ikkje hatt noken tegn til blod el farga utflod. Noken andre som har hatt noke lignede? bør eg bekymre meg?
mia engel&fia frøken Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 jeg har det akuratt som deg. men har ikke rukket beskymre meg før nå egentlig,føler at alt er bra så håpe på det. hver gang det er noe jeg tenker på så er det noen som har det akuratt som meg på denne siden det er litt godt. ringe legekontoret i morgen jeg for leverte en urinprøve på mandag men har ikke rukket å tenke på svaret...
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Det var litt godt å høyre..det var skikkelig ubehagelig ei stund i dag...men eg var på aftenvakt, og egentlig så bruke eg ha litt luft i magen då...men ikkje så gale. Håpe berre at det var luft eg hadde.. blir så bekymra for alt no, for vil jo så gjerne at det skal gå bra
mia engel&fia frøken Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 vi satser på at det er helt normalt, små blødninger så tidlig bør ikke ha noe å si, kan være sprengte blodkar å slik. ha en go natt
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Jada...er nok ingenting å bekymre seg for god natt
Meg og gutten min Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Det er veldig normalt:) jeg har det nesten hver eneste dag, det er sinnsykt vondt, men ingen fare. 10+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå