Monica *rosa og blå* Skrevet 29. august 2007 #1 Del Skrevet 29. august 2007 Å jeg blir bare mer og mer sint det mer jeg tenker på det!! Det har seg slik at bhg ikke har pplass, og vi har fått brukt p-plassen til en bygning som ikke har vært i bruk. Men nå er den pusset opp og fylkeskommunen skal ta den i bruk til skoletannlege, møterom og noe annet, greit nok. MEN de vil ikke at vi foreldre kjører rundt bygninga (som forsåvidt gjelder 1 time på formiddag og 1 på ettermiddag) derfor skal de ta av utearealet til bhg som allerede er forlite iforhold til vedtektene! De mister akebakken og friplass! Det er veldig lite som det er til 50 barn! Personellet er helt fortvila for kommunen hører ikke på de, og de har prøvd alt. Lederen for foreldrene har nå tatt over og hun tok kontakt med kommunen og la fram ett godt forslag til alternativ. Men de turte ikke spørre fylkeskommunen om dette!!!! ER DET MULIG???? Jeg skjønner ikke at kommunen og fylkeskommunen kan motarbeide hverandre slik, og at kommunen tar billigste, og letteste måte for dem uten å ta hensyn til barna!! OG det eneste argumentet til fylkeskommunen var at voksne skulle bruke plassen til pauser og bevege seg litt!!! HALLO?? bilene står der maks 10 minutt!! Heldigvis er hun lederen veldig flink, og gjør ikke kommunen noe, legger vi frem forslaget til fylkeskommunen, blir ikke de enige så går vi til fylkesmannen og hvis ikke det går, så går vi på politikerne og media! For de skal faen med ikke få gjøre dette!!! Her er Norge på sitt beste, kommunen er for lat og for feig til å gjøre noe, og gidder ikke ta hensyn til barna!! ÅÅÅÅÅ Jeg blir så sint!!! "Liten utblåsning" fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10232412-april-kommunen-tar-av-bhg-uteareal-for-det-er-letteste-utvei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå