Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har brukt en salve for hemorider siden fredag nå. sheriproct eller no er navnet på den. Leste nå at jeg kan kun bruke den 1 uke om gangen. Nå er det jo snart 1 uke, og hemoriden er der enda. Den er ikke så vond lenger, men fremdeles ubehagelig. Hvor lang pause må jeg ha med salven før jeg kan fortsette med den da? Er redd det skal bli vondt igjenn under pausen jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Peronlig brukte jeg den så lenge jeg hadde vondt. Det ble sikkert et par uker. Jeg tenkte ikke så nøye over at det var kun en uke den skulle brukes. Tror helt sikkert det er greit å bruke den litt lenger. Ammet på den tiden (helammet). Jeg slet virkelig med hemmorrider ca 4 uker etter begge fødslene mine. Må ha vært noe med hormoninnholdet i kroppen for avføringen ble hard på den tiden begge gangene, og dermed kom hemmorridene. Ille vondt, men pga scheriprocten ble jeg bra ganske kjapt (tipper det holdt på i et par uker). Er helt bra nå. Drikk mye vann og prøv å kom deg på do når du må ellers blir det lett hard avføring og det forverrer plagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå