Gå til innhold

April: da fikk jeg endelig litt tid her inne..

Anbefalte innlegg

hatt litt dårlig samvittighet for klubben i det siste jah!! alltid noe som foregår her, så får jo aldri tid til å sette meg ned å skrive..

Her er vel alt som normalt, vi hadde jo en liten down periode tidligere i sommer, men nå bare flyr vi på skyer, så skal si ting svinger fort her.. :) Men det var utrolig godt å få ferie å komme seg bort!! Har virkelig fått lada opp batteriene selv om hele svigersfamilien var med! Hadde det kjempefint i Sunny Beach sammen med alle sammen! Viste seg at pappa og stemoren min også var på samme hotellet da! Så det var litt gøy! :) Så nå skal jeg starte opp igjen med den skolen, begynner å haste litt med den også.. ikke lett å starte opp nå jeg har tatt fri siden eksamen i juni !!!!

Ellers så har Natalie vært hos legen igjen, verken jeg eller legen skjønte hvorfor vi var innkalt, men hun var hvertfall frisk som en fisk! Men tre dager etterpå kom den forbanna hosta igjen og den samme gamle surklinga! Nå som hun har vært frisk siden påska!! Men vi satser på at det går over igjen! :)

Hmm.. ja det var vår lille oppdatering.. håper det blir mer action nå utover høsten.. eller vinteren for vår del for her er det nysnø i fjella og haggel hver dag! :-/

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...