Gå til innhold

Bogaboo

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er innom muligheten å kjøpe en brukt bogaboo til 5000, med litt ekstrautstyr. Den er vel kanskje et år gammel tenker jeg. For det første, er det mye?? Det er litt ekstrautstyr (bl.a paraply, regntrekk).

For det andre: er det en god vogn? Jeg bryr meg døyten om den er hipp eller ser fin ut, bare vogna er god og sånt!

Fordelene jeg ser med den er:

liten og paktisk

lett

grei å ha når man har den med i bil

svingbare hjul

kan snus alle veier

Ulemper:

DYR

hehe, kan ikke finne noen flere ulemper ;)

Men nå skal det sies at jeg kjøper denne til førstemann, og kommer til å spare den til nestemann (har simo som dypvogn). Og kommer evt til å kjøpe en billig trille når ungen er rundt 2 år.. Hum er nå 5,5 mnd, og skal ta vogna i bruk først om en måned eller to...

Kan noen hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone??

Skrevet

HAr den ikke selv, så aner ikke om det er ulemper med den. Ser jo bra ut da, med alle de funskjonene og lett vekt.

Angående prisen : Så på en annen link her at de koster ca 7600 ny men at de tidligere var 1000 kr dyrere, og på finn.no ligger de mellom 4-6000 brukt. Tror ikke 5000 kr er så verst pris. Regntrekket er med i prisen når man kjøper den ny da, så det er vel strengt tatt ikke ekstrautstyr så sant det ikke er et annet regntrekk...

Vognen selges vel alltid komplett med bag, og den er minst like lang som simo sin så kan jo bare bruke den allerede nå.

Skrevet

5000 er en god pris for denne vogna. Den er rett og slett genial!! Etter at jeg kjøpte den har den ene vennina etter den andre kjøpt den.

Den har alt!

- svingbare forhjul

-vendbart styre

-vendbar sittedel

-lett

-stor bag

-vinterhjul(ekstrautstyr)

- genial måte å legge bak sittedelen på

- sittedelen er som en stol når den er oppreist, noe som gjør at barna elsker den!

- stor handlekurv som kan snurpes igjen

- utskiftbare trekk

- kan brukes som stol om du tar av setet, f eks på stranda osv

- hele vogna brukes som en barnestol når du f eks er på cafe

kunne bare fortsatt og fortsatt. Hadde ikke stussa en gang:)

Den er ikke spes dyr heller, vet om mange simo og emmaljunga duo/kombi vogner som er dyrere enn 6500 :)

Skrevet

er det ikke kalesje på sportsdelen? hva hvis det er sol? da får de jo ikke skygge?

Skrevet

tror du kan ta den av og på som det passer:-)

Skrevet

Hadde ikke stussa et sekund en gang!!

har selv vognen, og er super-fornøyd :-) Det er så mange fine finesser på den som gjør "alt mulig". Jeg er mye alene og har ikke problemer i det hele tatt med å drasse den med meg opp og ned trepper, inn og ut av bil, på fly +++ Det er en genial vogn, og til 5000 er det garantert mye vogn for pengene!

Go for it!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg lånt den, og den var IKKE god!!

Syns den virka veldig vinglete (nå sammenlikner jeg med simo da..). Men det som gjorde utslaget var at jenta bare grein i den, og da vi satt henne over i simoen, så var hun happy igjen. Sikkert fordi det er litt bedre plass der. Så da blir det simoen foreløpig, til vi har funnet en annen type ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...