Gå til innhold

nå er jeg litt forrvirra!!!!!!!!!!!!!


lilleAdrian 08`+ 1 i magen

Anbefalte innlegg

begynnte i går med bru utflod som gikk over i frisk blødning....ganske mye. så kom d en slimhinne som jeg kanskje trodde var en fostersekk....men så slutta d å blø og gikk over i brun utflod igjen..... og så var d plutselig ingenting.....

skjønner ingenting jeg!!!!!!!

når jeg hadde sa i mars så blødde jeg myyyyye i mange dager!!!!!!

noen med erfaring??????

Kan d være at jeg bærte på to men mista den ene?

Jeg blir gal av å ikke vite og legen vill ikke sende meg på ul......er 7 uker på vei....................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en SA, og da opplevde jeg også at det kom ut noe som lignet på en fostersekk/slimhinne. Jeg blødde også endel. Kan du ikke prøve å få tatt en blodprøve som måler HcG innholdet i blodet,for å se om det stiger eller synker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om legen ikke vil sende deg på UL, kan du prøve å ringe sykehuset. Det er fælt å måtte gå slik og ikke vite hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt blødning i over 3 uker nå. Med og uten smerter, brunt, lys rødt, store røde klumper og alt som er å komme over. Vært på 4 ul på 3 uker nå, og skal tilbake om 1 uke. Krev ul. jeg får det uten å blunke pga tidligere aborter. Spira mi vokser og gror som bare det:)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke moro å vente sånn. Dersom legen ikke sender deg på UL, så ta en privat time et sted. Det er virkelig verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...