lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 begynnte i går med bru utflod som gikk over i frisk blødning....ganske mye. så kom d en slimhinne som jeg kanskje trodde var en fostersekk....men så slutta d å blø og gikk over i brun utflod igjen..... og så var d plutselig ingenting..... skjønner ingenting jeg!!!!!!! når jeg hadde sa i mars så blødde jeg myyyyye i mange dager!!!!!! noen med erfaring?????? Kan d være at jeg bærte på to men mista den ene? Jeg blir gal av å ikke vite og legen vill ikke sende meg på ul......er 7 uker på vei....................................
my-little-princess Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg har hatt en SA, og da opplevde jeg også at det kom ut noe som lignet på en fostersekk/slimhinne. Jeg blødde også endel. Kan du ikke prøve å få tatt en blodprøve som måler HcG innholdet i blodet,for å se om det stiger eller synker???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Om legen ikke vil sende deg på UL, kan du prøve å ringe sykehuset. Det er fælt å måtte gå slik og ikke vite hva som skjer.
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 jeg har hatt blødning i over 3 uker nå. Med og uten smerter, brunt, lys rødt, store røde klumper og alt som er å komme over. Vært på 4 ul på 3 uker nå, og skal tilbake om 1 uke. Krev ul. jeg får det uten å blunke pga tidligere aborter. Spira mi vokser og gror som bare det:) lykke til
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Ikke moro å vente sånn. Dersom legen ikke sender deg på UL, så ta en privat time et sted. Det er virkelig verdt det!!
vilhababysnart Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 En venninne av meg blødde litt i uke 7/8 og legen sa det var ganske normaltå blø litt i uke 4 og 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå