Gå til innhold

Eh.... Tror jeg er gravid!

74skytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det ikke helt, så vi klarer ikke helt å tro på det. Tok først en el test som ble pos, så en grav test som ble pos, så en el test igjen som ble pos. I dag tok jeg med urinprøve til legesenteret for å få det bekreftet der, men da måtte jeg ha time. De tok ikke bare test. Ble sendt på apoteket for å kjøpe test. Prøvde en digital test i dag, og det sto Gravid. Ennå så sliter vi med å skjønne det, så jeg må prøve å komme meg til legen i morgen. Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei heller. Har veldig ustabile sykluser. Håper legen kan hjelpe meg. Burde jeg dra til fastlegen min, eller gyn som jeg har gått til for barnløsheten? Vi skal egentlig på sykehuset nå i sept for samtale for ivf. Vi har vært prøvere siden jan 05.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer, endten du tror det eller ikke så er du gravid. Jeg ville gått til gynekologen din, det gjorde jeg da jeg ble gravid med første. Da kan hun ta innvendig UL på deg å se hvor langt du er på vei. Går du til legen din så skje rikke stort annet ennblodprøve

Skrevet

Takk for det. Jeg skal prøve å komme inn til gyn allerede i morgen, for hvis jeg er så langt på vei som jeg kanskje tror, så kan vi fortelle det til de nærmeste. Hvis jeg ikke er så langt, så vil vi vente litt. Siden nyttår har syklusene mine vært på 65, 35, 37 og 46 dager, så jeg tastet inn 40 dager i teminkalkulatoren. Men vet jo ikke.

Skrevet

Lykke til, hold oss oppdatert, greit å få en innvendig UL;) Jeg har i dag sky høye temperaturer og en trifasisk kurve, har hatt mange stikkninger den dagen jeg tror egget har festet seg (hvis jeg er gravid da), så nå igjenstår det berre å se

Skrevet

Gratulerer! Vi klarte det også selv etter 2-2,5 år, skulle inn til ... mja... var det ICSI eller noe det het tru..?? Men ble slett ikke nødvendig:-)

Skrevet

Gratulerer!!! Så morsomt ;)

Hvor langt på vei er du??? Jeg er ca 6+4 i dag ;)

Husker at jeg skravlet med deg inne på slitere da jeg akkurat hadde testet positivt, og at du da lurte på om det var noe på gang ;)

Skrevet

Jeg var gravid. Var og tok ul forrige mandag pga blødninger. Da var det et bankende hjerte på fosteret, men han klarte ikke å se hvor langt jeg var på vei. Blødningen ble verre, og jeg fikk smerter. Tok ny ul på onsdag, og da var det desverre tomt. :-(

Nå vet vi ihvertfall at vi kan klare det. Det tok over 2,5 år og få det bekreftet. Er vant til negative tester, og vi hadde bare visst om graviditeten en uke, så det går veldig bra etter forholdene. Neste uke skal vi inn til samtale for ivf. Vi drar og hører om vi kanskje kan få inseminasjon, siden det er timingen vi plundrer med, siden jeg har så lange, uregelmessige sykluser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...