Gå til innhold

Expat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang mailen du sendte meg i dag...Tenkte å høre med deg før jeg evt ringte henne.

Kan puppenekten komme av at hun har to tenner på gang?? Hun suger jo av flaske som ingenting..

Virker som hun har ganske vondt, og at det kommer plutselig. Det er nok derfor hun også våkner nesten annenhver time om natta pga at hun har mistet smokken (det gjør hun aldri ellers). I ettermiddag var hun helt utrøstelig en halvtime nesten, og etterpå lå hun bare helt stille på brystet mitt uten å gi en eneste lyd fra seg...

Hun var ikke sånn forrige gang hun fikk tenner, men kanskje det er verre denne gangen, slik at hun ikke vil suge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det godt, men du strever med biting også, så jeg tror hun kan gi deg noen gode svar!

Skrevet

Jo hun biter. Hun begynte litt da hun fikk de to første tennene, men så har hun vært fin lenge (uten noe biting), men startet igjen for to-tre dager siden, så det var derfor jeg tenkte sammenhengen med tennene. Dagen før puppenekten så ammet vi jo tre ganger...kan det si SÅ plutselig stopp da?

Dvs at når jeg legger henne til så vil hun ikke ha pupp i det hele tatt, hun bare biter til fra første tak liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...