Bægge dætern Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 kan noen forklare meg hvordan det er mulig å ha en tre mnd gammel baby som ikke trives i vogn? ser innimellom at det står i annonser som salgsgrunn. hvordan skal disse familiene overleve undrer jeg...................... jeg spør fordi jeg har vondt for å tro at noe slikt er sant, er det?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 har også sett det.... ser også at "han vil ikke ligge flatt lenger". Neivel, så er det fordi de har satt opp setet og han har fått smaken på det da. Hvordan skal han ellers vite om noe han ikke har prøvd ennå. Tror kanskje det er det som ligger bak salg av noen vogner.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Dette er faktisk fullt mulig! Mitt første barn likte seg overhodet ikke i vogna de første månedene av livet sitt, viss han ikke sov da... Han ville bare opp med det samme han våknet, så jeg tok ikke sjansen på å trille langt i dårlig vær. Jeg satte ham ikke opp i vognen før han var ca 7 mnd, han likte seg litt bedre da men ikke så veldig mye bedre. Nå derimot, har jeg ei lita tulle på 7 mnd som elsker vogna si, kan ligge å kose seg ut på trilletur i allslags vær. En drøm å trille, trodde faktisk ikke det var mulig..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Fult mulig ja! Første gang lillemor på da bare 5 dager gammel ble lagt i vognen, hylte hun helt hysterisk. Og slik har det bare fortsatt. Kan legge henne ned sovende da, men hun våkner veldig lett i vognen og kan ikke sovne der. Hun jenta her vet nemlig meget godt hva hun vil, hihi. Men innendørs er det helt greit å ligge i vogn da *sukk*. Samme med bilsetet, liker det veldig dårlig, men har begynt å godta og sitte der litt nå da, har med ulike leker som jeg sitter og underholder henne med når hun begynner og grine.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Samme anonym som over her. Finnes det virkelig babyer som godtar å ligge i vognen våken innpakket i pose under regntrekk der de ikke kan se noen ting? Oi det må jeg si. Hadde vel ikke gått i 1 sek her en gang.
Bægge dætern Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 babyen vår lå i bag til hun var rundt året, men selvfølgelig etter at hun hadde fått sitte et part ganger var det ikke så aktuellt å ligge i våken tilstand lenger...... hun er jo som regel blitt lagt når hun er søvnig slik at hun kunne sove på tur, men har alltid oppfattet vogna som et hyggelig sted og nå 1,5 år blir hun også liggende å kose seg når hun våkner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå