Gå til innhold

keisersnitt og haukeland sykehus

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ikke vært så mye her inne det siste året,men var en del her nå jeg gikk gravid i 2005.Fikk en sønn ved k.s på haukeland i desember 05.Leser at det er mange som opplever motgang når de ønsker k.s ved dette sykehuset.Det er trist at leger skal fullstendig torpedere kvinners psyke i en så sårbar situasjon,og lurer på hvorfor noen får blankt nei,mens andre,som meg får aksept for å gjennomføre k.s.

Så.....for å vinkle sykehusdebatten på H.S annerledes....

Hvor mange av oss har gjennomført planlagt k.s her, og hvorfor har vi fått gjennomslag for planlagt K.S?

Forøvrig øsnker vi en søsken for vår lille attpåklatt, også med K.S, siden vaginal fødsel er et ikke tema for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10230566-keisersnitt-og-haukeland-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

leit å høre at du er en av de som har negative opplevelser på H.S

Det hadde jeg også.2 GRUSOMME fødselsopplevelser..INNTIL jeg tok K.S der oppe.Jeg fikk en fantastisk fødsel,og barseltid.Opplevde sure jordmødre i forkant av K.S,..men på selve K.S dagen og barsel,var det fantastisk.Derfor tør jeg å prøve på e til,selv om jeg vet at jeg må kjempe for å få et nytt K.S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...