MammaSkog Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hei, Vi leter etter en snill og pålitelig dagmamma fra og med midten av september/ begynnelsen av oktober. Du må være glad i og helst ha erfaring med små barn, like å være i aktivitet og ha gode referanser. Arbeidstid vil være mandag til fredag fra ca. 0800-1630, men vi er fleksible i forhold til start og slutttid når det avtales på forhånd. Du kan enten passe hjemme hos en av oss eller hos deg Begge familiene bor på St.Hanshaugen i Oslo. Begge jentene er veldig sosiale, nyskjerrige og fyllt av godt humør. Hilsen Mammene til F og V
Magda_K Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hello, I would be very happy to take care of the girls. I have an experience in taking care of 2 girls- twin sisters and I can also provide you with references. For more details, please see my profie Magda_K I am looking forward to hearing from you. Best regards.
Elaf Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hei,Jeg heter TAZRIN, bor på Grønnland og selv har to barn. veldig glad i barn, har mye erfaring som barnevakt eller Dagmamma.det fins flere barna leke rundt oss og det finnes en åpen barnehage på Gønnland, .Jeg kan jobbe som dagmamma fra kl. 8:00 til:4:45 Har god refrans hvis det behoves. Røyke fri ikke dyr ikke alkohol. Er det høres bra ut? Da ta kontakt enten på E-posten [email protected] eller på Tlf: 48061573 Med vennlig hilsen Tazrin
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Jeg har 2 ledige plasser fra 3 desember. Jeg er 23 år, har to egne barn, eldste er i barnehagen. Jeg er utdannet blomsterdekoratør, har jobbet 2 år i barnehage, vært speiderleder og har jobbet som barnevakt for barnepasseren.no Jeg bor på høyenhall (ved manglerud). Send meg gjerne en mail om dere fortsatt trenger dagmamma og vil møtes for en uforpliktene prat! Thea
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Da er det lurt å sende med mailadressa og! hehe. [email protected]
vanesa Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 hei, har dere funnet dagmamma? [email protected]
kosipus Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 hei, har dere fått dagmamma,hvis ikke er je svært intressert.jobber nå som deltidsdagmamma og vil svært gjerne at dere svarer.har også fine ref.fra tidligere forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå