Gå til innhold

Noen her som har Britax Verve? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ok? Og passer britax babysafe plus setet på? Er så lei av å bære på bilsetet, og lillegutt blir jo ikke akkurat mindre... Må ha en trille til korte turer på butikken og når jeg skal hente eldste i bhg.

Selges jo ikke i Norge, så får ikke sjekket den ut selv, må bestille på nett.. Noen som har gjort det, og hvilken side bestilte dere fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en Britax Verve og er ganske godt fornøyd. Den er god å trille og enkel å legge sammen. Ulempen med denne vognen er at nettet under er fryktelig lite, så ikke regn med storshopping dersom du ikke skal bære det selv ved siden av, og det er heller ikke mulig å justere håndtaket. Om man ser bort fra det, er det en flott vogn som er supergrei å ha med seg til småturer, samt på reise. Jeg tror Babysafe setet skal passe på den, men kan ikke garantere det ettersom jeg selv ikke bruker dette setet!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Fant en nettside det der stod at den passet til babysafe-setet =) Har en annen trehjulingen jeg bruker på shopping osv så det med liten kurv går greit, men hvor høyt/lavt er håndtaket??

Både meg og sambo er ganske høye (jeg er 180, han noe høyere) så hvis håndtaket er alt for lavt blir den vel ubehagelig å trille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...