Gå til innhold

Jeg er så utrolig stor.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som om jeg er 5-6 mnd på vei men er bare ti uker. Jeg klarer ikke å holde inn magen min heller...

Alle ser at jeg er gravid......

Er ikke dette rart...???? Vet at alt er ok og at det er bare en baby der inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt godt å høre at flere har samme "problem"... Er bare 7 uker på vei, og jeg har problemer med å skjule magen min- har liten lyst at alle skal få vite det så tidlig liksom.. Har vært nødt å kjøpe meg mammabukser allerede- da jeg også har problem med at ting "presser'" på magen..

 

Hadde samme problem da jeg gikk med min eldste- este ut med en gang, så er vel bare noe en må godta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJALU!!!

 

er i uke 11, i morgen uke12, og har INGEN mage!!Ser den kun når jeg står naken forran speilet, men med vanlige klær så ser det kun ut som om jeg har lagt på meg ett kilo liksom:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he jeg er i uke 7 jeg og har akkurat samme problemet.Ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei,klarer ikke holde inn magen lenger.Er skikkelig oppblåst,har kanskje noe å si at jeg går med nr 2??Synes det er flaut så tidlig jeg da......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er straks i uke 12 me nr 2...vises godt her..deili egentli...gleder meg til å høre hjerte lyd om to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 9. kjøpte mammabukse i dag. orker ikke å gå rundt i joggebukser hver dag. (eneste i skapet som passet).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå i normale dongri til ca kl 17.00 - da spretter magan ut - kabong ! også må jeg over i joggebuksa. Gleder meg til ordentlig mage, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og meeega mage.. er bare 9+4 eller noe, men går med mammabukser.. så fort jeg kommer hjem er det bare joggebukser som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. vil bare si til alle gravide at man bør være stolte av magen sin uansett! :-) er i uke 12 selv, og måtte kjøpe mamma bukse i dag.

Dette er en herlig tid jenter, tenk på at det er noe som vokser inne i oss! helt utrolig! :-) og husk... alle kvinner er forskjellige, ikke sammenlign deg med andre! :-) vær stolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...