Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg var å målte magen idag. Hadde like stor mage som er vanlig ha uke 28 , jeg er bare i uke 19... har ikke vært på ultralyd enda... laaaaaaaang ventetid:S skal i neste uke.. noen som har opplevd det samme? Hva kan det bety? stor baby?
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 det trenger ikke bety noenting rett og slett:)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 eller jo altså... det kan jo bety at det er to inni dær
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 svarer en gang til jeg, går kjapt i svingene, med å si at det ikke trenger bety noen ting mener jeg at ofte er sf målet stort mens innholdet i magen er helt normalt.. det kan jo bety to babyer eller mye fostervann eller større baby kanskje.. men ofte så er det ingenting å bekymre seg for fordi det rett og slett ser helt normalt ut selv om sf målet er litt stort.. men jeg hadde gjettet på at det var to inni dær... ga dette mening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå