Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Skal på første kontroll fredag, e da 11 fullgåtte uke. Lure på om legen kan se ved en gu om nåkka e galt? Tenke på om eg har hatt en ma, eller bør eg be om å få en ul? Føle meg bare ikke gravid mer...
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Eneste ved ul de kan se slikt, ikke på vanlig gu. Da kan de bare kjenne sånn ca hvor langt du er på vei. Du er nå kommet dit hvor jeg (har vært gravid to ganger før) har begynt å miste symptomer som kvalme, ekstrem tretthet ol. Når man nærmer seg 2. tri blir alt litt lettere:) Men nevn for legen at du er bekymret, så kanskje får du sjansen til en UL. Lykke til, alt er sikkert i skjønneste orden.
Meg og gutten min Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 den ganger jeg var hos legen og sa jeg så absolutt ikke følte meg gravid, sa han at han skulle prøve og finne hjertelyden, hvis han ikke klarte det skulle han sende meg på UL. han fant heldigvis hjertelyden. prøv og si det til han du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå