Gå til innhold

mammaklær hos hennes og maurits

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt en bukse(cord) fra hm i dag. er det noen som har erfaring ift om de er små/stor i str?Noen som vet om greie nettbutikker med mammaklær for oss med litt for mye ekstra?Det kan vel ikke være meningen at vi skal gå rundt i telt i 9mnd:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg bestilte en sånn bukse (xl) men den var for trang rundt låra på meg. Kjøpte istede denne buksa i både brun og grønn og de passa fint til meg, de er litt større rundt låra i xl

jg er 1,78 høy og veier nå 109.

Skrevet

kjøpte noe på salg på www.mammahuset.no men ikke fått det enda....

de har også litt på www.laredoute.no

Skrevet

Hei..

Jeg har handla en del hos Ellos PLUS!!

Kjempefornøyd...

Skrevet

De beste buksene kjøpte jeg hos Svangerskapet. Det er en norsk produsent ved navn 2Wear. Jeg har brukt en og samme bukse med stretch fra uke 8 til uke 33, først nå strammer den. Den er elastisk og kjempekvalitet og ikke så altfor dyr!

Anbefales på det varmeste!!!!

HM buksene er altfor små og ikke godt nok tilpasset gravidemager, (bortsett fra snekkerbukse + joggebukse med magebelte da).

Synes de strammer for mye nederst pluss at kvaliteten er veldig dårlig. De to jeg har kjøpt gikk i stykker etter 2-3 vask..

De er små i størrelsen - selv for de slankeste.. så bestill et eller 2 nr for stor så du har noe å vokse i..

Skal sies at jeg ikke har prøvd meg på cord ennå.

Men, mulig jeg bare har hatt uflaks. Nevner forøvrig at de har mye gode mobullsplagg topper da, som er romslige og deilige å gå med natt som dag! :0)

Skrevet

jeg har den cord buksa... den er kjempefin på og veldig behagelig. Jeg har den i L, jeg veier 95kg og 168cm. jeg bruker vanligvis 44 eller 46 bukser.

Skrevet

jeg har forresten skjørtet i samme også det i large, veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...