Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har foreløpig ikke kjent antydninger til den. Vil så gjerne bli kvalm snart, siden det skal være et positivt tegn. Hehe! Er bare 4+2 ennå.

Når kom kvalmen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,min kom sånn ca i uke 5-6,har blitt mer og mer de siste dagene:)Jeg er i uke 7 nå.

Skrevet

E i 10. uke no og har enda ikke vært kvalm:) Håpe d ikke kommer heller.

Skrevet

Jeg er 4+5 og er kvalm innimellom. Jeg brakk meg på IKM dagen og tok en test da, siden jeg ante at noe kunne være på gang. Synes du er heldig hvis du slipper å bli kvam.

Skrevet

Jeg var litt småkvalm fra uke 6-7, men det startet ikke før uke 13 med oppkast og skikkelig fæl kvalme.. Så kastet jeg opp til jeg var kommet til 7. mnd, og da var jeg bare kvalm fram til fødselen.. Dere kan tro jeg er spent på hvordan svangerskap nr 2 blir, hvis jeg nå blir gravid da :-)

Skrevet

Jeg er i min 12. uke, og har enda ikke vært kvalm. Bare å nyte at du ikke er kvalm - tror det er mange som har det skikkelig ille med kvalmen sin. Så ikke håp på det.

Skrevet

Kvalmen kom ca i uke 6 og har blitt gradvis verre. Er 8+1 i dag...

Skrevet

Kvalmen er helt forferdelig, så jeg hadde heller ikke gledet meg. Man orker knapt å gå inn på kjøkkenet uten å ville spy av alle lukter. Kvalmen min kom i uke 5

Skrevet

Ja, det er bare meg i min overivrige nygravid-modus som ønsker litt svangerskapstegn:) Pipen får nok en annen lyd den dagen evnt kvalmen kommer. Greit å vite sånn ca når den kommer for de fleste.

Skrevet

Jeg ble ikke kvalm i det hele tatt. :-) Er nå på overtid, og venter en gutt. I min familie har det vist seg å være sånn at hvis vi er kvalme, venter vi jente, og hvis ikke venter vi gutt. Så det behøver ikke være noe dårlig tegn om du ikke er kvalm. :-)

Skrevet

min kom i uke 5.. nå er jeg 9+1 og jeg holder på å bli gal !!!! kan ikke røre på meg uten og spy... :D dette er det værste JEG jar vært med på :))

men heldivis er det ikke forgjeves da :)

Skrevet

Ble kvalm nesten på dagen uke 6 begge ganger...uff orker ikke jobbe heller-kjedelig

Skrevet

Kvalmen kom faktisk ikke før i uke 9-10... Det var da jeg begynte å jobbe etter en laaaang ferie. Så det kom nok av at jeg ble veldig sliten. Mest kvalm på kvelden, men få kvelder så ille at jeg måtte kaste opp. Er 12 uker nå, og kvalm av og til, brekker meg og kaster av og til opp, men det går "greit".

Skrevet

Begynte å bli kvalm i uke 7. Er i uke 12 nå å kvalmen har endelig forsvunnet.. slitter bare med trøtthet nå...!!!! Men anbefaller ikke kvalmen, er slitsomt å ubehagelig.. Heller nytt dagene å se framover på det gøye som vil skje :o)

Lykke Til!!!

Skrevet

I uke 6. Er fremdeles kvalm nå i uke 12, og hååååper det gir seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...