Gå til innhold

Et spørsmål..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor blør man fra hvis tappen er lukket?Har hatt en positiv test igjen men beg å blø på ikm dagen i dag.Er så lei av at det hele tiden går galt.Hadde det samme i mai men var litt lengre på vei å i juni og nå i august.Så kroppen klarer jo å bli gravid men det går alltid galt.Begynner å bli seriøst utolmodig nå,å alt er så fryktelig leit å sårt.

Tror dere egget har vanskelig for å feste seg?Hva får man mot det?Blir veldig glad for svar.

Fortsetter under...

Trist å høre at du mister igjen!

Det er mange ulike grunner til at man mister.......Hvis du har hatt en positiv test, men mister på ikm dagen kan det tyde på at du har hatt en kjemisk graviditet - egget er befruktet men har ikke festet seg. Hvor du blør fra når tappen er lukket kan jeg desverre ikke svare på.

Hvis problemet ditt er at egget ikke fester seg, kan du prøve noe som kalles "Babyklister" (Berberis Fructus Comp.d4), som kan bestilles fra Netspiren i Danmark. Dette er et homopatisk middel som bedrer blodgjennomstrømningen i livmoren, og bedrer miljøet i livmoren - slik at det er lettere for egget å feste seg. Middelet blir også brukt ved truende aborter på en del klinikker i Danmark.

Hvis egget har festet seg, men dør i løpet av de første åtte, ni ukene - kan det tyde på at du har progesteron mangel. Da kan du få Crinone eller liknende midler - progesteron er et naturlig hormon i kroppen, kroppen kvitter seg med det den ikke har brukt for, så det er ganske ufarlig å bruke.

Hvis du nå har mistet tre ganger har du krav på ordentlig utredning. Da vil de kanskje finne ut hvorfor du mister - og finne ut hva du trenger for at du skal få et normalt svangerskap.

Håper du lykkes og får den oppfølgingen du har behov for!

Klem fra

Takk for svar..Jeg hadde kjempe vondt i går.Ikke smerter jeg har vært vant til i forbindelse med mens.Det var sånn stikking ganske kraftig på venstre side å akkurat som om det lå en luft boble å trykket ned i bekkenet.I dag er det over.Blør ikke så mye nå så dette var rart.Var ganske vondt så regner med at det gikk galt.Testen jeg tok var svak positiv i dag,skal ta en ny om 3 dager for å se om d blir utslag.Rart at brystene er like såre.Jeg skal ta rådet ditt å bestille babyklister.Hvor får man crinone?er det gynekolog eller lege som gir?Ber om en utredning også tenker jeg.Klem.Velger og være anonym siden mennesker jeg kjenner er innom disse sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...