Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Var nettopp på trening og fikk et knallhardt skudd i magen fra kloss hold (midt foran...). (Tror) jeg ikke har unormale smerter nå, kjenner bare den vanlige mens-murringen. Er i uke 5 eller 6. Er dette farlig (kan det føre til abort) eller ligger fosteret så skjerma at det "må" gå bra?
*lykkelig mamma* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Det ligger nok så skjerma at det går nok bra. Det ligger jo veldig langt ned nå, så fikk du ballen midt i magen er det nok ingen fare nei. Men kanskje lurt å legge fotballen på hylla for en stund snart?. lykke til videre.
tralle Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Uff, eg fikk ballen midt foran, langt nede (fra skrittet og opp...) Blei ikkje akkurat beroliga no.... Men kor stort er fosteret no? 5 mm eller noe sånt? Det skal vel litt til uansett? Får slutte med fotballen, ja...
*lykkelig mamma* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Var ikke meninga å bekymra deg mer. Men er det noe du blir gående å tenke på så kontakt legen så du får forsikra deg om at alt er bra. Men jeg vet om ei som kolliderte med bil når hun var mange mnd på vei. Det gikk bra det å. Etter det jeg kan skjønne er det mye mer "polstra" mot støt når det ligger så langt nede.
2 Gullunger Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg tror nok det går helt bra. Sist gang jeg var gravid ble jeg påkjørt bakfra når jeg var i uke 7. Jeg blødde litt på kvelden. Var på ul dagen etter og alt var i sjønneste orden. Jenta er nå snart 2 år og frisk og fin. Hvis du ikke har noe vondt og ikke blør eller noe så er nok alt ok. Fosteret ligger veldig godt beskyttet langt inni magen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå