Gå til innhold

SA???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+6 idag. Våknet med lit brunlig/rødlig utflod i dag morges. to timer senere på jobben hadde jeg blødd masse, friskt blod (men det så litt "tynt" ut om du skjønner hva jeg mener - ingen klumper eller no)

Ringte gynekologen jeg hadde tidlig UL hos i går (der jeg så et lite frø på skjermen) og hun sa at dette sannsynligvis var en spontanabort og jeg fikk tatt blodprøve på hcg - skal ta en ny på fredag, så sammenlikner de disse. Så skal jeg tilbake til gynekologen på mandag.

Har ikke blødd noe mer på 4 timer nå - er det noen andre som har opplevd dette. Er det slik en SA normalt skjer?? Gynekologen sa at det sannsynligvis ville vare et døgn, men nå har det jo nesten gått over allerede.

Hilsen rådvill og engstelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde SA begynte jeg å blø litt forsiktig og det ble bare mer og mer. Blødde i tre dager uten klumper og da fikk jeg ultralyd. Fosteret var døtt så jeg fikk noen tabeletter som gjorde at alt kom ut. Det kunne ha tatt sin tid hvis ikke jeg hadde fått de tabelettene. Var 7+3.

Men det trenger selvfølgelig ikke være en SA du har. Det finnes mange som bløs i svangerskapet uten at det er noe galt.

Ønsker deg lykke til og håper alt går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...