Gå til innhold

SA?? Hjelp!

Babyklar80_HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+6 idag. Våknet med lit brunlig/rødlig utflod i dag morges. to timer senere på jobben hadde jeg blødd masse, friskt blod (men det så litt "tynt" ut om du skjønner hva jeg mener - ingen klumper eller no)

Ringte gynekologen jeg hadde tidlig UL hos i går (der jeg så et lite frø på skjermen) og hun sa at dette sannsynligvis var en spontanabort og jeg fikk tatt blodprøve på hcg - skal ta en ny på fredag, så sammenlikner de disse. Så skal jeg tilbake til gynekologen på mandag.

Har ikke blødd noe mer på 4 timer nå - er det noen andre som har opplevd dette. Er det slik en SA normalt skjer?? Gynekologen sa at det sannsynligvis ville vare et døgn, men nå har det jo nesten gått over allerede.

Hilsen rådvill og engstelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Babyklar.

Jeg har mistet to ganger og de gangene jeg har hatt SA har ikke blødningen stoppet opp. Den har tiltatt med dagene.

Nå er jeg gravid igjen og er kommet til 9+5. Jeg hadde en blødning på ca to dager da jeg var så langt som du er nå men den stoppet. Fikk ikke UL siden jeg var på ferie så jeg antok at jeg mistet men da blødningen stoppet ble jeg litt mistenksom. Kvalmen tok til og jeg ble kjempeoppblåst i hele ferien. Jeg holdt meg unna vinen og håpet spiren overlevde og det gjorde den. Så, altså. det er ikke sikkert at en blødning er en SA. Det kan være så mange grunner til at man blør i et svangerskap. 30 prosent av kvinner som føder har hatt blødninger i svangerskapet, har jeg hørt.

Jeg heier på deg. Lykke til. Hold meg oppdatert. Lykke til. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...