Gå til innhold

flere som er over 7 uker på vei og som...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føler de har fått mer energi? Litt ihvertfall!?Jeg føler meg ikke så stup-trøtt som jeg pleier nå + uggenheten har gitt seg.. håper det er fordi jeg har kommet lengre i svangerskapet og at det ikke er noe galt??:) flere?? har endel vondt i ryggen derimot,men legen mener det er andre ting enn svangerskapet som gjør dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonym den var utrolig nødvendig... kontakt lege du hvis du er usikker, det er som regel det beste, da får man svar på alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer energi? Overhodet ikke. jeg er trøtt trøtt trøtt, og blir sliten av å gå opp en trapp (anpusten og hjerteklapp - har nok lavt blodtrykk).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør me lege ja...men eg villa ikke ha bekymra meg! eg har vært knailltrøtt, dårli å hadd lite energi, men før nån daga sian vært eg i kjempeform plutseli (går litt opp å ned), å eg va tel ultralyd etter eg vært i form å dær så eg et hjerte som dunka for fulle live;) har hadd MA før å kan ikke akkurat sei at eg merka d pga at eg vært full av energi, men pga en forferdeli følelse av smerte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel ikke akkurat full av energi nå,men føler jeg har fått NOE mer..:) må fortsatt sove etter jobb..;) håper på at alt er ok.. har fått rekvisisjon for tidlig UL og skal bestille time imrg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...