Gå til innhold

Påmelding til trilletur fra Spiralen for 2007-mammaer 06.09.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Ser at 2006-mammaene er godt i gang under Drammensjentene og har ikke dårlig samvittighet for å sette opp treff for 2007-mammaer. Fikk noen reaksjoner på dette da vi gikk gravide og arrangerte treff også, men ønsker å møte de som har mest til felles med en selv = barn på samme alder = skal gå hjemme like lenge eller lenger...

Og akkurat som jeg sa også den gangen;

Godt ikke alle synes det er så viktig å ekskludere som det du synes.

For både jeg og mange av de andre mødrene skal gå hjemme ut 2007 også. Selv om barna våre kanskje er født 14 dager for tidlig til å få være med...

Så bra at det finnes sånne flotte inkluderende mennesker som deg da, Tilla... Jeg er vel ikke så veloppdratt jeg da, men synes ikke livet er så verst likevel :) Var på mitt første BIM-treff sammen med deg og flere av de andre Drammensjentene - og allerede der savnet jeg noen flere som var like langt på vei som meg selv.... Gøy å ha barn på samme alder synes jeg og jeg skjønner ikke hva som er galt med det?!!

Annonse

Synes også det er gøy med barn på samme alder.

Tillab er tilbake i jobb hun og har septemberbarn så det er vel kanskje ikke henne dette handler om.

Jeg har en desembergutt, født 2 uker for tidlig, så han skulle egentlig vært 2007barn han også...

Men men... som jeg sa 14 dager er vel nok til at man ikke får være med?!

Husker deg godt jeg Marsfrøken og synes det er veldig synd at du ikke fant noen blant oss som du trivdes med. Håper dere får en hyggelig trilletur og at dere blir en like trivelig og sammenspleiset gjeng som oss :o)

Jeg har et spørsmål fødte marsfrøken- Jeg er 06 mamma og har vært på dibtreff med 06 gjengen og ikke funnet tonen med noen av dem som har vært på treffet. Tror du at jeg kan være med på turen siden jeg ikke har noe dibtreffgruppe enda?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...