Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hvile kjeledress har dere/skal dere kjøpe til babyen deres i høst. Tenker da på dere med barn født i år... Min er født i mars, så er litt usikker på hvilke type jeg bør velge. Vil gjerne ha en dress som han og kan bruke ute i sandkassen/ evt snøen om den kommer... Tips og råd ang kjøp av dress mottas med takk.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Har ei tulle født i april. Har bare kjøpt en fleecedress jeg. Håper den holder en stund med ullundertøy under. De skal jo tross alt ligge i pose i vogna. Hva synes andre. Er i hvertfall ikke klar for å kjøpe reimadress til ei tulle som ikke har begynt å gå. (Synes forøvrig Reimsa har de klart beste vinterdressene, har en gutt på 8 år, han vil ikke bruke annet. Lette og gode å bevege seg i).
Heihvordetgår Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Lurt litt på det samme her. Min er også födt i mars. Så en fin utepådress på www.nostebarn.com som jeg driver å vurderer. Jeg regner ikke med at det blir så innmari leking ute för neste vinter, mer trilleturer og bäring. Det kommer vel ann på hvor fort han lärer seg å gå, vet ikke. Er förste gang her.
En liten mamma Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Reflex har veldig gode dresser. Vindtette, vanntette og pustende. Jeg har kjøpt en tynn dress nå til høsten(str 74). Og så en tykkere med for i til vinteren (str 80). De koster 299 og 399 tror jeg det var, så de er langt rimerligere enn reimatec sine, som jeg syns blir litt råflotte til så små barn som egentlig sitter mest i vogna. (Hedda er født i februar).
Kaja_07 Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Min sønn er 5 mnd. Har foreløpig bare kjøpt en fleecedress som han kan bruke nå i høst. Men han er en aktiv liten gutt som jeg vil tro at krabber før vi går inn i ett nytt år. Så til vinteren må han ha en tykkere dress som han kan sitte/krabbe ute i snøen i. Men kjøper nok en rimelig en, skal jo bare brukes noen måneder. Så en på kappahl til 500,- , kanskje jeg kjøper den. Får vel heller investere litt mer neste år når den skal brukes flittig hele vinteren.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg har akkurat kjøpt en babydress/vinterdress fra polarn og pyret til poden på 4mnd. foret, vind og vanntett. Har også slike "sokker" å ha på + evnt. votter senere. Han liker ikke å ligge i vogna når han er våken dessverre og har en storebror på 3. Så hvis vi skal få vært ute uten at det er helt krise hvis minsten er våken så har vi gjort det slik. Hadde jeg bare hatt den minste tror jeg at jeg ville ventet med å kjøpe noe. For å anbefale noe til deg så ville jeg investert i en vinterdress som er vind og vanntett og ikke kun kjøpt fleece dress/varme dress med en gang. Iallefall om dere planlegger å være endel ute og barnet ute av vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå