Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Til dere som er imot vaksiner,hva svarer dere på dette? Altså,enkelte barn vil jo ikke tåle en vaksine,og da heller ikke sykdommen det vaksineres mot.For ikke å utgjøre en smittefare for disse er det viktig å vaksinere...Skjønner dere hva jeg mener?
Happy Ignorant Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Noen raske spørsmål tilbake her: Så du mener jeg skal risikere å skade mine barn ved å sprøyte dem fulle av giftstoffer og virus, slik at de ikke skal smitte immunsvake barn med potensielt farlige barnesykdommer?! Du revaksinerer deg selv hvert 5.år av samme grunn, eller? Utgjør uvaksinerte barn en større smittefare enn voksne som ikke revaksinerer seg?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar:) Mine barn vaksineres ikke,men jeg sliter med motargumenter når folk kommer med den regla der...Derfor jeg spurte;)
Happy Ignorant Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Bare hyggelig! Synes det er drøyt at enkelte helsestasjoner bruker dette som et argument for massevaksinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå