Gå til innhold

'Skyggestrek' og senere positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kommer inn til dere for å spørre om noen av dere har fått en skyggestrek når dere testet, og så ved senere tester den pp var den skikkelig positiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to tester med skyggestre og ventet 2 dager og da var den knall positiv.

Skrevet

hmm...ok....tørr ikke håpe heller i grunn, men håper likevel....litt snål for tiden jeg gitt....

Skrevet

Hei

jeg opplevde akkurat det samme og var gravid, gitt! Men i dag (5+6) har jeg blødd en del så det ser ut som om det ender i SA!

Men lykke til og gratulerer!

Skrevet

Mine første tester hadde bare skyggestreker,streken ble tydligere etterhvert.Ta en ny test om et par dager du så er den sikkert positiv

Skrevet

ja håper håper håper på det da :) men prøver å ikke håpe for mye slik at jeg blir veldig skuffa da...

Skrevet

Millamozilla i pp1...

Hvor lenge til ikm da?=)

Skrevet

Aha.. da spørs de vettu=)

Gratulerer jeg og håper du snart stikker til 1.tri=) hehe.....

Mine tester ligger i postkassa enda, nekter og hente dem.. da blir det bare testing.. hehe, ti dager til IKM!!!

Nei, hopp deg over på 1.tri nå så kan jeg slå følge om en stund håper jeg=)

Skrevet

ååh jeg håper så veldig da! men må nok vente å se til jeg har testa igjen på fredagen, tørr ikke håpe alt for mye før det...men hadde vært himmelsk!

Skrevet

Ja sant=)

Kjenner den følelsen.. hehe. Krysser fingrene for deg=)!!!!

Hadde tatt ny i morgen jeg=)

Skrevet

DA HAR JEG FÅTT SAMBO TIL Å KJØRE MEG TIL BYEN FOR Å KJØPE TEST *ler* så skal teste i morgen.....blir spennende å se da... *gruglede meg*

Skrevet

Gleder meg til å se hva resultatet blir=)

Håper det blir MYE positivt!!!=)

Skrevet

Herregud jeg og, men kommer jo til å stå i spotlyset å se etter kryss da sikkert, for kunne være ganske svake de cb strekene på bruksanvisningen....brukt annet merke før, så blir første cb dette da.

Ojjameg, sommerfugler i magen! håper det går bra nå da...

Skrevet

Hehe... Okay.. har bare dårlig erfaring med de CB kryss testene, men det er mange som sverger til dem,så det går nok bra, har du fått "pos" i dag..(jeg tror den er pos) så vises nok krysset godt i morgen=)

Hva slags tok du i dag da?

Skrevet

et merke fra Apotek1, men husker ikke sånn i farta hva den het, og sambo har tatt ut søpplet så får ikke sjekka det....det var helt enkel test med enten en strek eller to. så jo det var noe der som var en SVAK strek der, men om det er en lurestrek/skyggestrek det vet jeg i grunn ikke...

Skrevet

Hmmmm.. ikke Quick Respons?

De har jeg brukt og en gang har jeg fått en svaaak strek men da varjeg gravid=)

Fikk pos digital test noen dager etterpå=)

Skrevet

ja det var det den het:) takk for det! miiinimal strek asså (som om jeg ikke har sagt det før i dag)

Skrevet

Hehe... kjenner til den minimale streken, men de sier en strek er en strek så....=)

Krysser fingrene for et klart kryss i morgen.. jeg må vel hente posten i morgen kanskje=) hehe....

Skrevet

hehehehe ja gjør det! må følge med i morgen jeg og! dette er sinnsykt spennende!

Skrevet

Det er det=)=)!!!!

Håper for oss alle jeg!!=) hehe....

Bli vel å¨teste over helgen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...