tigergutt<3 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg er i dag på 17 syklus dag og venter spent på eggløsning. Men har på følelsen at dette ikke helt fungerer for meg! Har hatt mye utflod i går og i dag, tenkte kanskje det var el slim. Men trodde det kom etter eggløsning?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Mange opplever sen el med pergo. El slim begynner hos meg noen dager før el, og jeg har ikke noe av det etter el.Er vel litt individuelt dette. Står litt om dette på www.pernille.info Håper trippel pergo gjør susen!
tigergutt<3 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 takk takk, det gjør så godt med en liten lykkeønskning. Jeg tester hver morgen og det var ingen ting i dag, men kanskje i morgen da...
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Hei! jeg hadde ikke el før dag 20 nå den siste pp med tobbel pergo. Jeg tok blodprøve på dag 22. og den var negativ, men jeg hadde el, sjekket det ved å måle temperaturen hver dag. Så det veldig tydelig da ) Så jeg tok blodprøven for tidlig! Du får bare smøre deg med tolmdighet! Det er jo kanskje litt sent å begynne å måle tempen, for temp stiger rett etter el. og da rekker du kanksje ikke å måle hva du hadde før el. Lykke til iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå