Gå til innhold

positiv test før ikm..ikm i dag og jeg blør.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De sier at noen får en menslignende blødning rundt ikm dagen.Det er som vanlig mens men uten klumper.Brystene er like såre enda.Tror dere jeg har hatt et kjemisk sv skap?Testet positivt i dag også med cb test.Den er ikke kjempe positiv men et tydelig kryss.takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hørt om flere som har blødd som normalt i noen mnd før de fant ut at de var gravid. Men hva er ett kjemisk svangerskap? Er testen positiv er du vel fremdeles gravid. ville tatt en tur til legen for å få sjekket det jeg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får gjøre det tror jeg.Skal teste i morgen også å se.Hvis testen er svakere så får vi prøve igjen.Har ingen klumper i blodet å tappen er flat,myk å lukket.Sjønner ikke hvor blodet kommer fra.Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at det er veldig vanlig og blø rundt IKM dagen. jeg fikk beskjed av legen min og være 110% sikker på testene når det hadde gått 2 uker etter IKM. da skulle jeg også se at krysset ble mye tydligere.

det er også ganske vanlig og miste så tidlig. det er egentlig veldig synd at det skal være mulig og teste så tidlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...