Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er det greit å kalle babyen sin for det...Vi vurderer det.. Trenger meninger om navnet.
prebs Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ja, et flott navn. Lurer på hvordan du vil uttale det? Personlig synes jeg det er finest med tydelig S, altså Asslak, i stedet for Aschlak, hvis du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Ikke min smak på navn, syntes ikke dette passer på en liten baby...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hadde blitt som du foreslår- "Asslak".. Liker vell bare navnet bedre og bedre.. Takker for all tilbakemelding...
håper på fulltreff Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Så lenge du ikke sier Aschlak så er det et veldig fint navn. Husk at lillemann bare er baby en veldig kort stund. Det er jo viktig at navnet passer godt til en kjekk 14is og en voksen mann.
mømamma Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Aslak er det fineste navnet! Derfor heter gutten vår det! Vi sier Aslak med smal s, men det kommer jo an på hvor i landet man kommer fra! Mange sier Aschlak, men vi synes det er et supert gutte-guttenavn!
Vannmann35 Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Synes ikke det er pent, selv om jeg kjenner en koselig gutt som heter det. Bor i Oslo, og de fleste sier Aschlak her. Tenker også "ass lack" når jeg hører det.. Lite internasjonalt navn.
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Kjempefint! Gutt med personlighet!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Et helt greit navn. Hva med Aksel? Føler at det er litt samme stil, men liker det enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå