Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på hvordan de "kule" barnevognene så ut på 80 tallet for jeg har aldri lagt spesielt merke til barnevogner før jeg fikk baby selv. Er det noen som vet hva som var de mest populære vognene da? Ser for meg at alle gikk rundt med mørkeblå silver cross -kopier.. men det er sikkert fordi dukkevognen min så sånn ut..
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Simo vogn med skai trekk, gjerne i hvitt. Og med store hvite hjul og håndtak med hvit plast med perlemor effekt. Eller de med masse farger, gjerne blomster eller bare masse rote mønster. Og ette det kom de med pastell farget mønster. Gjerne simo det også.
TurangaLeela Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Min vogn så ut som en lik-kiste, stor og firkantet.. Sportsvogna mi var vel 80-talls, marine-fløyen og blankt understell og hvite hjul
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Mørkebrun fløyel, og hvite hjul.
mie76 Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Min søster er født i -85, og hennes barnevogn var veldig "kul", husker jeg... Den var stor og i burgunder fløyer med store hvite hjul... Husker ikke merket.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Eller, jeg vet ikke om det var de vognene som var "kule", men de var ihvertfall vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå